Ubezpieczenia dla rodzin

W prywatnym ubezpieczeniu każdy członek rodzinny jest ubezpieczony oddzielnie.
Natomiast w państwowej kasie chorych „gesetzliche Krankenkasse” jest możliwość ubezpieczenia całej rodziny „Familienversicherung”.
Ubezpieczenie państwowe jest dla rodziny tańsze niż prywatne ubezpieczenie.
Z tego powodu rodziny, przede wszystkim wielodzietne, decydują się na państwowe ubezpieczenie.
Od 2009 roku wszedł obowiązek ubezpieczenia w Niemczech według § 193 vvg. Każdy mieszkający w Niemczech posiadający meldunek  musi mieć niemieckie ubezpieczenie. W razie kontroli i nie posiadania odpowiedniego ubezpieczenia będzie naliczana kara w wysokości miesiecznych składek wstecz.Warto więc wcześniej pomyślec o ubezpieczeniu, tym bardziej, że przy obliczaniu kar nie bedzie brana najtańsza opcja! Istnieje wiele taryf ubezpieczenia zdrowotnego jak i również wypadkowego. Polecam uslugi naszego biura, znajdziemy dla Państwa najkorzystniejszą ofertę.

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli jesteśmy właścicielami ubezpieczenia na życie https://cuk.pl/ubezpieczenia/zdrowie_i_zycie/ubezpieczenie_na_zycie to z tego co wiem, nie ma problemów również aby polisa objęła naszych bliskich. Ja aż tak dokładnie się na tym nie znam dlatego zawsze chodzę do stacjonarnego biura tam gdzie wykupuje polisy ubezpieczeniowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli chodzi o ubezpieczeni dla rodzin to jest to całkiem inna bajka. Dla mnie również bardzo ważne jest ubezpieczenie OC pojazdu i w takim wypadku poprzez kalkulator https://kioskpolis.pl/kalkulator-oc-ac/ mam możliwość wybrania korzystnej dla mnie składki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Bardzo dobry artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli mamy możliwość ubezpieczenia własnej rodziny to ja zawsze robię to bardzo chętnie. W końcu nigdy nie wiemy kiedy jakaś niemiła sytuacja może nam się przytrafić. Dlatego jak korzystam, z serwisu http://swiatubezpieczen.net.pl/ to wiem wtedy jak bardzo ważnym jest to, aby dobrać właściwe ubezpieczenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że sporo ciekawych i wartych uwagi informacji na temat takich ubezpieczeń możecie dowiedzieć się z tej strony http://kompleksowaochrona.pl/ . Jest tu masa przydatnych artykułów, a do tego mozliwość obliczenia skłądki wybranego przez was ubezpieczenia

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego co mi wiadomo to również w takiej sytuacji potrzebne jest ubezpieczenie. Jak dla mnie jest dość ważne również ubezpieczenie NNW. Czytałam o tym na stronie https://kioskpolis.pl/co-znaczy-nnw-i-co-obejmuje-ubezpieczenie-nnw/#kotwica2 i jak najbardziej jestem pewna, iż warto to wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  10. A gdzie ubezpieczaliście swoje auto? Gdzie macie OC i AC wykupione? Bo ja nie wiem gdzie mam wybrać, ofert jest wiele, chyba z tego https://beesafe.pl/kalkulator-oc-ac/ kalkulatora skorzystam bo jednak tam mają fajnie wszystko wyszczególnione i wygodnie mi będzie coś wybrać za ich pośrednictwem.

    OdpowiedzUsuń